HBT-tåg i miniatyr?

Farmor och farfar i sällskap av faster Anna ska hämta upp pappa och Ville för att åka på modelljärnvägsutställning. Fyraåringen blir uppspelt när han får höra planerna och börjar fantisera om vad för slags modelltåg de kommer att få se.

”Det kanske finns ett tåg i regnbågens färger. Ett regnbågståg”, säger Ville.

Nej, det tåget brukar gå i Stockholm under en stolt sommarfestival, tänker pappa.

Det här inlägget postades i Tips och trix. Bokmärk permalänken.

En kommentar till HBT-tåg i miniatyr?

  1. re: Ja att hitta bra pappabloggar var inte det lättaste. Men jag fastnade verkligen för din. Jag har två brorsbarns som jag älskar innerligt och även att de inte är äldre än 5 så kommer de med många kloka ord. Tycker din blogg idé är jätterolig. Både för dig och Ville. 🙂 Barns tankar är det något speciellt med 🙂

    Jaa proffs var väl kanske fel ordval, men jag gör ett gott försök. Mest för att visa upp mina bilder. Men hamnade på blogg.se’s första sida inom ämnet mode. Dags att byta inriktning kanske? 😉 haha. Ha det bra och fortsätt att driva den här bloggen ända till Ville flyttar eller ännu längre. Tonåringar och även vuxna har ganska många underliga och roliga tankar om livet. 🙂

Kommentera

